18.september

Jag orkar inte mer....jag är en dåligt mamma....jag skriker på henne så mycket, jag klarar inte mer. Vi bråka igår, så mycket, att hon ringde till pappa, och grät, att hon ville gå till honom. Nu eller aldrig...nu gäller det. Han sa igår sakerna, som gör så mycket ont i hjärtat, även att han kan ta J ....heltid. Jag mår så dåligt redan nu, jag behöver nu stöd av mina vänner, men ingen som ser mig, jag är stängd, jag pratar inte om det. Måste bara ta det lugnare nu, och ta hand om henne. Jag gör det allt för henne, att hon ska få bättre liv än jag hade. Det är skitjobbigt för mig, att hon är ensamma, hon har ingen syskon, jag vill hitta nån, jag vill skaffa syskon till henne, bara att hitta nån. Det är inte så lätt bara. Jag träffar ju killar, nu ska ut i helgen, kommer säkert att få kontakt kanske med killar, men tror inte att kan hitta såhär. Men vem vet, allt kan hända. Imorgon kommer stanna kvar i Uppsala nu. Vet inte , om vi ska ut imorgon eller inte, hennes syrran vill gå till karaokebar, kanske ska dit på lördag , hoppas jag. Om vi ska gå, då kommer bli jobbigt, för att då kommer jag säkert att leta efter honom....kanske han är också nånstans, jag vet inte. Men han undviker mig helt, när jag är i Uppsala. Han vill inte träffa mig där.... Nu måste gå till skolan, och sen kommer hem, sen handla lite, sen hämtar jag J. Måste förändra mig själv nu, jag kommer att bli bättre mamma nu... det är min val i livet. Det saknas bara nån just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0