19.september

Hemma, trött, ingen bråk med J. Försöker hålla mig nu. Vill inte bli arg, mådde dåligt i morse. Imorgon ska fika med henne, sen få se vad göra hennes syrra sa, att det är ok, att gå på lördag till Etage klubben. Det ska bli kul, att vara ute i Uppsala . Tänkte nu idag ikväll, att ska skicka meddelande kanske till T. Men kanske inte bra ide. Han kommer ju se, vad skriver på FB. Jag känner att han vill inte träffa mig där. ...jag vet inte, det bara känns så. Vi chatta i måndags, och han skrevs att vi höres. Det betyder att han bryr om mig, men som vänner. Jag vill träffa honom, när är där nu. Jag vill träffa honom på fest.....men måste gå vidare. Snart ska lägga J, imorgon måste vakna tidigt, hon ska stanna hemma själv . jag ska till skolan tidigt . Sen kommer stanna kvar där, hitta på nåt. Sen kommer träffa denna tjejen. Nu hon sa, att kanske hennes mamma är på stan, och kanske kan träffa henne, att inte vara ensamma. Hon ska prata med henne. Tänkte, varför inte. Men tänker stanna i skolan tills kl, 12. Sen kanske ka n träffa henne. Kl 15 tiden är denna tjej ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0