1.september

Ny månad har börjat. Och skolan har börjat nu på riktigt. Nu kommer jag satsa allt vad bara kan. Ida hade leksion, träffa andra, prata med några. Det är blandat i klassen, men mest är ju finska. Vet inte varför det är så. Det är så många studenterna ju i Uppsala. Jag börjar trivas ganska bra där. Och kan tänka mig, att flytta kanske dit i framtiden. Vem vet, vill ju träffa nån. Kanske hittar nån där, man vet inte det. Tänkte börja stanna i skolan, inte komma hem, då pluggar jag inte ju. Vi har ju nästan alltid bara en leksion, och sen är det allt. Kan stanna tills kl. 15 där, sen kan åka hem. Kanske på torsdag åker tidigare, kan stanna i biblan några timmar, och läsa där. Vill träffa honom där., men han har inte tid , skrev igen honom, bara fortsätta meningen, att han inte som jag, som dricker för mycket, och sen ligger under bordet. , skrattar fortfarande, när vi drack upp vodkan, han läste men svarade inget ju. Han skulle vara förebild nu i skolan, han är svensk, kan hjälpa mig mycket ju. Men jag kan inte fråga honom, han har eget liv. Vill inte störa honom för mycket nu, när är i Uppsala.....måste hitta nån annan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0