20.september

Igår var jag hela dagen, hela kvällen i Uppsala. Träffade mina två, nej tre nya vänner. Vi satte i parken , drack cider, prata, prata prata, sen äta, och sen åkte hem. Jag var hemma klockan 10 tiden. Ikväll ska vi gå ut. Ska vara i Uppsala mellan 19-20 , vi ska dricka själv först. Sen ska gå denna karaoke bar. Jag är rädd att blir lätt full. Igår kände redan efter två cider. Nu kan hända att kommer inte dricka inne inget, det är bättre. Nu kommer jag till denna största problem, som är rädd för. Jag är rädd att kommer skicka meddelande till T. Eller värsta om jag kommer träffa honom där. Jag är helt säker, att kommer checka in mig på FB. Nej nej nej, jag bara måste glömma honom nu, jag får inte kontakta honom. Jag är rädd, att han kommer dit. och han kommer med nån tjej dit. Idag måste jobba, sen kommer hem, duscha , byta kläderna. Tänkte ha stövlarna , och klänning. Ikväll vill se ut snygg. Och göra nånting med mina hår. Och min dumma mens kom igen igår, helt plötsligt. Jag fattade inget, när såg det. Tur att hade binda med. Idag måste köpa nytt paket. En till sak, som är orolig. Jag vet inte, vad tänker mina nya vänner om mig. Kanske jag var tråkigt, eller konstigt, att kanske de vill inte att ska följa med. Att kanske de kommer inte svara på meddelande. Tänkte skicka lunch tiden meddelande, sen få se om hon svara eller inte. Jag vet inte om hon jobbar eller inte idag. Nu ska börja gå snart

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0