21.september

Igår åkte till Uppsala. Träffade mina nya vänner. Vi drack, var ute. Gå runt några olika klubbar, dansa. Sen kom hem. Det var en helt ok kväll, men skulle varit trevigare, om hittat en ställe att hamna. Det var för mig lite för ung folk. Men en ställe det finns ganska bra folk, var Interpol. Det var stor, skulle vilja stannat där, men det kostade. Kanske nästa gång ska dit. Mina vänner är unga, då är det svårt att komma in vissa klubbar. En klubb , som en tjej vill gå, är åldersgräns 25. Dit kan jag tänka att gå. Nu öppnar en helt nytt klubb i början av oktober, och dit kanske vi ska gå nu. Skulle fått nån kille , men jag kan inte , hitta nån kille för en natt. Inte min grej. Jag var där, jag checka in såklart en karaokebar, tänkte kanske kommer även T dit, men han skrev på FB att han jobbat hel gygn, och nu ska han sova. Det skulle vara trevligt, om skulle träffat honom. Jag var ganska när dit, han bor. Jag skickade meddelande, men skrev bara, om han har beställt ny mobilen, men han svarade inget. Snart kommer J hem, och S kommer också hit. Började städa hemma mycket att göra. Sen har jag skolan. , måste göra läxorna, men de kan göra senare. Och nu kan börja fundera, vad ska plugga vidare. Det är redan öppet anmälan. Nu ska fixa hemma, och har tvättstuga. Vill tvätta allt nu om kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0