22.september

Ny vecka har börjat nu. Igår skulle sova tidigare, men bara kunde inte. Började gråta helt plötsligt, och började sakna T. Jag har känslorna hos honom och kan inte göra inget. Om man bara kan öppna , om man kan prata öppet med honom. Det gör så ont i hjärtat just nu. När man har känslorna, men kan inte visa. Jag bara hatar att vara ensamma, jag vill ha honom eller hitta nån att vara med. Jag bara vill inte vara ensamma just nu. Saknandet är stor efter honom. Vi känner varandra över ett år. Men det är bara vänskap, inget annat. Han känner inte som jag. Jag önskar ju att han öppnar sina ögon, och "ser" mig. Men det gör han inte. Jag kan inte göra mer åt det. Jag kan inte heller ju gå och säga , eller skriva om det. För att han vet redan, jag har skrivit honom, han vet att jag har känslorna. Han vet, vad jag känner. Måste bara komma över honom, men det är så svårt just nu. Om man kan hitta nån annan, att inte mer att tänka på honom. Måste börja fixa mig nu, snart ska gå . Jag vet inte mer vad ska göra.. Nu chatta lite med N, kommer inte lämna honom ifred. Nu kommer att få honom, jag saknar honom och vill glömma T nu för alltid. Jag börjar hata honom, han svarar inget, igen. Jag klarar inte mer, att vara utan nån. Vill ha med nån, vill känna nån bredvid mig .Inte mer att vara ensam. Jag vill inte det, JAG ÄR TRÖTT för det nu. Nu har anmält två utbildningar för våren. Och måste klara mina kursdelar, börjar bli lite säkrare, har fått lite feedback av lärare, och de är inte så fel, som hade tyckt tidigare. Nu tänkte ta och börja med boken, de måste vara inskickat fredag kl 16. Jag kan inte lämna det sista dag IGEN. Måste börja skriva lite nu, och nu tar jag allvar det. J badar, sen hon ska sova, sen kan jag börja lite tänka på att skriva lite om romanen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0