23.september

Tiden bara går. Just nu är klockan 11 på kvällen, och jag är vaken. Jag kan inte sova. Jag sover för dåligt på nätterna, jag vill sova helt ostört men kan inte. Man bara vaknar, och kollar klockan. Idag var skolan, vi hade lång dag. Nu kommer vi vara lediga tre dagar, ingen skola, men då är det plugg hemma såklart. Jag måste börja skriva en uppsats nu, men det går för sakta. Har bara två tre dagar, att skicka in det nu. Nu tänkte att imorgon kommer att skriva, om jag hinner. Annars tänkte imorgon gå till frisören, såg en annonsen idag, att klippning bara 149 krona i city. Då tänkte att passa på. Jag vill klippa toppar, och då vill klippa lugg. På torsdag ska bli modell. Jag hoppas att få nu nån fin bild, och kanske kan la upp på FB. Jag vill ju bli fin där. Nu har fixat min Samsung, har avinstallerad allt. Nu finns inget kvar efter mig. Ska sälja det till A, hoppas jag. Just nu det så inte alls ut, att de är nåt fel med appar. Jag hade lite problem, men nu funkade allt , som det måste. Nu har jag i phone, och min internet är slut , kan använda ute, men måste köpa extra data där nu. Men det vill jag inte. Jag har min andra sim kvar, tänkte använda nu i surfplatta, kan ta med det. Vill inte tänka nu min nästa tele 1 räkning. Nu betalade ca 500 krona, och nu kommer nästa räkning som kommer vara samma summa. Betalat nu cå 200 krona extra, för att har tre olika abonnemangen. Jag är orolig, hur kommer att klara nästa månads räkningar. Jag jagar ju denna 1 poäng, måste få ihop det nu. Tänkte fråga det nu i skolan, hur få man ihop det. Jag behöver inkomst. Kan inte börja jobba för mycket nu heller. Men hoppas att nästa månad få csn. Då kan andas ut lite, men vill inte ta hela lån. Om jag kan jobba vissa dagar bara i månaden. Just nu denna månad få bara ca 1500 krona, inte mer, om kommer inte jobba nu på fredag. Kanske kan jobba då. hoppas det såklart. Nu ska gå och lägga mig. Nästa helgen blir det kanske i Uppsala, och sen kanske även att träffa N....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0