26.september

Fredag , solen, ledig. Idag blir det plugg och sen ska gå och köpa kaffemaskin, och kanske även röster, vet inte. Lämnar tillbaka mobilen, få ca 400 krona. Kollade nu engelska kurs, på måndag ska till skolan, det är instruktion där. Då börjar med engelska. Det kommer bli tuffa veckorna, att kunna hinna med allt nu. Hoppas att klarar med allt nu. Måste klara det ju. Dumma jag, vad gjorde jag nu. Skrev till T-s tidslinje, om han köpte 6 plus. Tror inte att han kommer svara nu där nånting. Jag tänkte att han såg mina bilderna igår, att kanske han kommer gilla nån bild, men nej, det gjorde han inte. Då blev besviken lite....men tar det lugnt. Nu ska börja plugga för svenska lite. En del planerar fixa nu förmiddagen. Han skrev inget, sen skickade meddelande. Sen han svarade att inte än, men han kommer köpa 6 plus. Han svarade i alla fall. Sen skrev att han ska vara försiktig, att inte tappa det och frågade igen om han kommer spara sin gamla, men han inte läst. Vill inte störa igen honom. Har pluggat lite bara, sen åkte och lämnade gammal mobilen, och köpte istället kaffemaskin. Nu är hemma, och ska mysa snart. Det börjar Idol finalen. Det vill inte missa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0