29.september

Måndag, ny vecka kan börja. Hoppas att få en bra vecka, att vara glad, att träffa vänner, att få stöd nu, när behöver det mest. Skola bara idag o imorgon. Nu kommer se, att planera all tid, som bara kan. Idag har ingen J , tur för mig. Men har ny engelska ikväll, sen tänkte kolla upp böckerna. Måste köpa två olika, en är viktigt, andra bara grammatik, men behöver mest grammatik nu träna också. Efter skolan kommer träffa en ny vän, hoppas jag. Det blir trevligt att träffa nya vänner. Det behöver jag ju faktiskt. Nu ska börja gå snart. Jag mår så bra just nu med min ny frisör, så nöjd är jag med det. Ser ut som en 20 årig nu. Hemma...ensamma....trött... Varit ute hela dagen nu. I skolan, sen stannade kvar i skolan lite. Sen träffade en ny vän, vi fikade. Hon var jätte trevligt tjej, hon är äldre än jag, men det är bra att hitta nya vänner. Kommer säkert att träffa mer. Nu har skrivit min kalender, hur planerar min oktober månad , skrev tiderna nu . Hoppas att kan hålla det nu. Det är för mycket, börjar känna själv, och måste börja kämpa för det själv nu. Jag måste klara mina kurs nu. Det blir en tuff period nu, men måste göra det. Jag vill inte att det kommer nån, och stör mitt liv nu. Vill inte mer tänka på T, vill inte bara., han gör ont just nu mycket till mig, när tänker på honom.... Idag tänkte ta det lugnt, lite måste ju plugga. Ska ta en kopp te och sitta på soffa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0