30.september

Tisdag, är trött . Kunde inte sova i natten. Vaknade redan vid kl 3 tiden. Då kommer somna säker nu . Var i skolan, då hämtade J, då var uppdagen med henne. Nu imorgon är utan henne. Det är jobbigt, att hon en dag är här andra dag hos pappa. Imorgon tänker nu planera mycket, vad ska göra. Börjar med tvätt nu, för att har mycket smutskläderna, som bara måste tvätta nu. Nu börjar ny månad också, och det blir så jobbigt så jobbigt. Denna vecka är det mycket plugg nu, och sen ska ringa till studie-vägledare, att kolla upp, hur få upp min en poäng, att få studiestöd. Sen kanske på fredag ska till läkare, min mens vill inte sluta. Och jag tänker gå tillbaka till N. jag chatta med honom, jag berätta att kan inte ses nu i helgen, jag sa direkt, att min mens är inte slutat, att vill bara med honom, utan att ha mens. Nu måste vänta igen så länge. Vill komma över T, vill bara glömma bort honom, jag klarar inte mer. Jag måste ta avstånd nu.... Jag har inte val. Det är ingen ide, att vänta honom. Han ser redan att jag visar ut min intresse mer än han gör. Vill inte tänka mer på honom. Men samtidigt är det svårt att vara vänner med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0