3.september

Hemma, är trött. Jag fick jobba idag, för att i morse fick sms, om kan jobba. Och såklart tackade "ja". Men hade ju planerat att plugga, och läsa, tvätta idag. Nu blir det på fredag hela dagen bara plugg plugg. Imorgon har ny lektion, och då blir det mer plugg nu. Och kommer hem sent, för att tänkte att gå till föreläsning efter lektionen. Jag försöker och försöker, men kan inte...kan inte låta honom vara. Jag skickade ny meddelande nu, att kom ihåg at du började med nytt jobb, hur har det gått. Men jag vet inte om han kommer att svara. Ibland han svarar , ibland han bara inte svarar. Jag har ingen Messenger i mobilen, tog bort, och tog bort hela FB i mobilen, men det är svårt. Jag är helt galen, att hela tiden kolla där, måste ta ner det. Och idag skulle fått redan min egen I phone 5. Fick brev, att bara hämta ut. Nu kommer att hämta imorgon innan skolan, måste handla maten lite hem också, tänkte handla idag, men hade ingen tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0