4. september

Idag hade skolan igen. I tisdags träffade en tjej, som bor också i Stockholm, passade på att ha kontakt med henne, att kan åka tillsammans. Då skickade fb meddelande, men hon svarade inget, inte läst heller. Och idag kom hon försent. Hon är från Ryssland. Tror att hon är lite konstigt, och hon vill inte ha kontakt ,med mig. Inte jag heller... Jag hämtade ut min mobilen i morse. Men bara öppnade, och tog några bilderna, inget mer. Vill köpa ny skydd, och nån skal eller väska. J vet inget än. La upp bilderna på FB, och vem gillade först, såklart T....han läser min sida mina nyheterna... Jag raderade bort igen i mobilen, kommer inte att la upp igen. Vill inte, imorgon ska fixa iphone nu, när J är i skolan. Hon ska till pappa nu helgen. Vet inte men kan hända att kommer jobba på lördag, kanske , inget som är säkert. Och imorgon kanske jag o A ska gå ut till stan, inte helt säker, men ska prata om det imorgon. Imorgon är jag ledig, och tänker plugga nu. Måste planera nu, och skriva upp, vad ska göra imorgon. Idag hade en föreläsning om studieteknik, och nu vet hur man lär sig plugga smartare. Hahaha, nu skrattar jag på riktigt. Denna dumma rysk tjejen skrev nu, att hon läste mitt meddelande NU, att grejen är så att jag tar pendel vid universitet, att det är svårt att vara i centralen precis denna tid, dessutom åker hon med bil med vänner, som pluggar också i Uppsala. Det visar bara, att hon vill inte att åka med mig, och tänker inte mer att hålla nån sån kontakt, om hon visat såhär. Nej, tack. Behöver inte så dumma och elaka nya vänner nu. Finns bättre än hon. Nu har öppnat min Iphone, började redan nu, men måste gömma nu denna imorrn, när J vaknar. Det känns lite konstigt med allt, det tar lite tid, att lära nu allt detta. Och börja installera igen appar. Nu är det bara skola vad gäller för mig, och kommer att planera nu, hur ska plugga nästa vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0