5.september

Fredag har kommit, min barnfritt helg och sitter ensamma hemma...Skulle gått ut med A idag, men hennes man är inte hemma idag. Hon sa, att jag ska inte stanna hemma, att gå ut. Men har ingen att gå ut ju. Skulle helst att åka till Uppsala, och vara där ute med nån. Men har ingen nya vänner där just nu. Idag har jag försökt att plugga, det går sådär. Planerade att skriva klar en uppgift, men det går inte. Började läsa en bok, om skrivandet nu. Igår hade en föreläsning om studieteknik, pratade med två nya tjejerna där också. Bara lite. Idag har anmält mig till studenkår, och sen gått med nation. Och betalade för ca 300 krona för det. Tråkigt ...ville fixa mina mecenakort. Vill inte sitta hemma, vill ut och ha kul. Började igår med min ny mobilen, kom igång lite nu. Men väntar när min fodral och skydd kommer, då ska använda det nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0