6.september

Nu är det lördag, och måste planera min lediga dagar nu. Jag ska plugga NU. Nu måste jag göra det, och börja kämpa nu på riktigt. Nu börjar mitt nytt liv.... Det är jobbigt, när man känner, att man klarar inte, men det kommer jag klara, bara att ta allt positivt. Jag var på föreläsning, och fick massor av tips hur man pluggar smart nu. Jag vill ju nå mina mål....min mål-att gå vidare med liv, och lämna denna skit hotelljobb nu!!!! Nu är det bara att stänga av allt, som kan störa mig, Skaffade en programm i data, att plugga, det är som tar tid, och pauser. Ska kolla hur kommer det vara, kommer jag att klara med det. Nej, nu börjar jag.... Började läsa boken " skrivboken", och nu har läst det viktigaste. Så nu är det dags att börja skriva, klockan är 14. Det blir lite jobbigt, men ska försöka klara denna uppgift nu idag. Att imorgon kan ta nästa uppgift. Om jag klarar att skriva klar nu idag, då tänkte jag belöna mig själv, att ska gå till bio. Vi ska få se, hur det blir. Jag klarade inte, skrev IGEN till T, frågade varför är han så tyst. Men han kommer ju inte svara på det , jag tror inte... Samt skrev i en grupp, om det finns några estländare som bor i Uppsala. Också hittade en tjej , som studerar vid universitet, skickade meddelande henne också, om hon vill ha ny vän. Hon är från Estland såklart. Jag vill hitta nu mer vänner i Uppsala, att träffa folk där. Nu måste börja skriva på riktigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0