7.september

Det är söndag, vaken vid kl. 7.30. Nu måste börja skriva, för att klarade inte det igår. Nu har jag ingen annan val. Jag planerade att skriva andra skrivuppgift idag, men nu vet inte om hinner med denna senare. Igår var inte min dag. Jag började läsa boken, läste nästan hela boken. Boken hjälpte mg lite, att förstå hur man skriver, men fortfarande känner mig lite osäker. Bara att kan komma igång. Sen igår jag träffade två killar. Ja, det gjorde jag faktiskt. En av de kände redan för ca ett år sen, bara vänner med honom. Drack bara två glas vin med honom, han ville gå vidare. Men sa"nej". Jag tänkte att i början, att låter bra, men sen tänkte om jag går då kommer sova hela söndag, då kan inte göra inget för skolan. Kom hem kl 9 tiden, och direkt till sängen. Före honom träffade en ny kille. Haft kontakt ca två månader kanske, har försökt att träffa varandra, men har inte blivit av. Och igår hade lite tid för varandra. Han hade redan tidigare sagt att han söker inget seriöst, att bara vänner. Han har inte tid att bli tillsammans nu med nån. Han var jätte trevlig, vi hade kul. Han bjöd middag, åt stans bästa kebab, och efter det bjöd jag efterrätt. Mellan dess, han kollade ett kök, jag var med honom. I dag kommer han att hämta nu denna kök. Det kommer ju bli vara vänskap, och jag är nöjd med detta. Jag känner själv samma sak just nu, att hitta nya vänner. Jag är bara så trött och gå runt, att dejta, och hela tiden bli bara besviken. Han T var min sista "dejten" , jag lovade själv , och har hållit detta. Det gör ont , att vi är bara vänner såklart, men måste ju förstå honom också. Han säger inte direkt till mig, att Tiina, vi passar inte ihop eller så. Han vill ha kontakt med mig, vill fortsätta att ses, hoppas jag. Om jag kommer hitta nån, då gör det inget. Men just nu kan jag inte att släppa nån inne till mig. Jag kan inte. Nu bokade tvättstuga senare ikväll, hoppas att klarar att skriva klar nu min första skrvuppgiften. Bara att få komma igång.... Klockan är halv fyra och jag klarade min första skrivuppgift. Blockerade min data, och i mobilen under viss tiden nu, att kan inte använda, och det känns så skönt, att bara tänka för skolan. Nu ska börja kanske nästa uppgift. Men tänkte nu lite sticka min tröja. Sen tänkte att ta en prommis ute, kanske A vill följa med. Väntar när blocktiden går ut i mobilen bara. Och tror att börjar hitta nya vänner i Uppsala, estniska vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0