8.september

Ny vecka har börjat, och J är hela vecka hos mig. Igår var ute och tog en 6 km lång promenad. Det känns så skönt att vara ute, och bara gå. Det ska jag göra annan gång oxå. Denna vecka har jag skola alla dagar. Och nu måste ta mig allvarligare, att börja planera sitt tid, att kämpa hårt nu. Idag planerar stanna kvar i skolan,och läsa boken, och skriva ner, vad behövs. Att inte bara komma hem. För att känner, att kan inte plugga så bra i skolan. Det är störande alla ljud här hemma faktiskt. Jag börjat hitta nya vänner redan nu, det börjar i FB. En tjej, kvinna som jag kan man säga. Igår hon kommenterade mina inlägg. Hon lät ganska trevlig. Och skrev oxå till estnisk tjej, men hon har inte svarat. Och addade en till tjej, som bor i Uppsala. Kommenterade, att det finna mer i Uppsala. Nu hoppas att hittar nån även där. Jag känner själv, att behöver vänner. Att inte bara sitta hemma, måste leva mitt liv. Igår skickade till denna kille meddelande. Frågade bara om det gick bra med kök. Han svarade att det gick bra. Vill inte mer skriva honom, kanske han börjar tänka, att är intressserad av honom. Ingen ide. Nu ska till skolan snart, sen stanna kvar i skolan, sen hämtar jag J. Tänkte att stanna kvar i skolan, men nej, åkte hem ju. Kände ju , att har snuva och ville inte vara i biblan, och låta snor komma. Kom hem, började läsa, tänkte att kan skriva klart, men nej. Det kunde jag inte alls nu. JAG KAN INTE VARA HEMMA OCH PLUGGA ELLER GÖRA SKOLARBETE. Nu är det bara, att stanna i skolan varje dag tills kl. halv fyra. Tror att det är bästa val för mig. Det stör allt här hemma, alla ljud, bilarna , folk....Ikväll måste läsa nu min redovisning, och imorgon efter skolan skriver om boken lite. Och sen har jag ju en till skrivuppgift att skriva. Har inte börjat med detta än. Det kan göra hemma, när J sover. Det blir jobbigt, om jag själv tar det så lätt. Men nu måstejag själv göra nåt att klara mina kurser nu. De måste jag göra nu. Och klarar att vara utan FB , nu måste hitta appen i I phone också. Nu ska hämta J.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0