9.september

Jag klarade min redovisning så bra, klassen blev nöjda, lärare blev nöjd. Känns lättnad, att jag kämpade nu för det. Tänker mer positivt just nu. Planerar nu mer, vad ska göra, när ska göra. Imorgon har jag svarat för frågorna oxå nu. Nu är det att skriva klar denna lilla uppsats. Imorgon kommer efter skolan hem, och börjar direkt skriva. Tänker att det kan inte vara så svårt, men jag gör fel, att lämnar allt på sista dagen ju. Det måste jag förbättras nu på riktigt. I natten kunde inte sova så bra, nu känner mig så trött. J hade idag kyrka och sen gymnastik. Hon måste vara helt slut själv nu. Nu somnat hon såklart. Jag hoppas att mamma kommer skicka lite pengar , som hon brukar göra. Behöver lite alltid extra. Måste fixa mina abbonemng nu. Snart kommer använda min i phone nu. Väntar när kommer skydd. Har börjat redan nu använda, me bara hemma. Plånbok väska kom, och nu saknas bara plast skydd. Bråkade med J idag nu, om hennes kläderna. Det är alltid hon, som vill bestämma. Men förkarade, att hon behöver kläderna. Hon kan inte ha samma kläderna hela tidena. Nu ska gå sova snart, måste dricka lite te, känner att igen blir förkyld.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0