10. April

Det är fredag och sitter hemma, tråkigt att vara ledig. Men tänkte börja städa nu hemma. Idag börjar tvätta fönstret, vet inte om orkar tvätta nu alla men försöker. Måste tvätta samtidigt gardiner  också nu. 
Jag vet inte mer vad ska göra, med alla de män på nätet. Just nu vill träffa bara en kille men håller på med andra killen samtidigt. Igår frågade honom om han vill ses när han ä barnfri och han svarade "ja" sen frågade om han vet vilken dag passar för honom och sen svarade han inget . Jag vet inte om han ä seriös med mig, kanske bara vill leka, jag vet inte. Jag måste veta ...och jag vill träffa någon annan ...det ä så svårt att bestämma vem ska träffa. 
Igår beställde nya löpartights och en linne. Jag ska börja träna igen, börjar på måndag . 
Jag tror inte att jobbar nu i helgen, jag vill jobba men finns inte jobb. Det betyder att få mindre pengar i maj. Betala bara räkningar, nu kommer fylla år och vill köpa någon present till mig själv. Vill inte tänka på det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0