13.aprill

Jag gråter ... och vet inte mer vart ska ta vägen. Igår pratade med honom som vanligt och blev mer och mer nyfiken på honom, och idag helt plötsligt hade han raderat sitt konto...då blev jag så ledsen att kollade upp honom och hittade hans nr och skickade sms, och han svarade. Han skrev att han raderade för att det var meninglös , andä potensial vad bara jag och då bor jag 100 mil bort. Problem är avstånd nu, jag skrev att för mig spear det ingen roll vart ,man bor. han skrev att tänk om vi blir kära , at vi är fast där vi har sina barn. att han vet inte om det är nån meningen att ses. Jag skrev sist nu att varför inte ge en chans att ses , men han svarar inget tillbaka. Så att nu måste bara glömma bort honom. Det gör så ont igen att hittar någon som kan vara kanske något för mig och nu tycker han att det är ingen ide att ses...jag vet inte varför det måste hända med mig. Jag vill inte träffa någon annan, vill också försvinna nu därifrån , nu har en eller två kvar . nu väntar vad denna linköping svarar om han vill ses eller inte. han svara inte tillbaka heller. jag är så besviken på honom . han vet att jag är intresserad av honom men nu kommer inte få träffa honom heller. Tror nu att han är rädd att bli kär i mig och problem är avstånd .Om det allt skulle vart lättare, jag vill inte träffa någon mer härifrån , vill själv att flytta nu. Jag vill träffa någon men inte leva här, vill börja nytt liv... Jag kunde inte bli och jag fortsätta att bomba honom och nu känns att det blir en dejt med honom, han har nu lugnat ner. Nu har vi kontakt via whats upp. Mår också lite bättre. Han tyckte det är avstånd som kommer bli problem, och sen berättade honom om ex att han planerar att flytta. Då skrev han att då finns det realistiska chanser.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0