14.aprill

Det är tisdag och är ledig idag. Hoppas jobba imorgon, måste få jobba. Annars vet inte hur klarar nästa månaden. Igår fick jag mejl och på måndag ska till rekryteringsträff på hotell, men börjar inte hoppas för mycket nu att får jobbet nu. Men det är nu nästa steg för mig att har kommit så långt nu. Om får detta jobb då blir det ingen semetser för mig, men J måste vara ledig iallafall, kanske kan vara ledig i augusti . vet inte. Vet inte hur kommer det bli med hennes pappa , han kanske ska börja plugga i Finland. Igår chattade med honom, och idag också lite, men han jobbar. Han blev chockad igår när fick mitt sms. Han vet nu själv att jag är riktigt intresserad av honom att lära känna honom. Nu ska lyssna min bok om relationen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0