15.aprill

Jag blev lämnad igen...Kalmar killen bestämde att det är ingen idé att ses osv, blev ledsen, sårad, det gick inte att övertala honom, kanske han kommer att ta bort mig som vän att kanske blir det jobbigt. Jag grät bara, tog bort min badoo nu, jag kan inte mer vara där, det ä alltid samma sak. Jag hittar någon och sen de bara sårar mig. Jag ä mer rädd att träffa någon ny, nu har den Linköping kille. Vet inte om det går prata med honom.  Jag mår så dåligt igen efter honom, som sårade mig. Jag förstår inte mer att det händer hela tiden med mig. Vad gör jag fel när jag träffar när jag hittar någon på nätet. Jag vill hitta någon, jag vet inte mer hur länge jag orkar. Jag är alltid den som blir lämnad. Vill inte träffa mer någon här, vill träffa någon som kan hjälpa mig att ta härifrån. Jag vill flytta. Nu har jag ansökt till högskolaorna utanför Stockholm. Nu tänker jag lämna allt och flytta härifrån nu. Nu räcker det. Jag kan flytta och hyra ut den lägenhet. Det kan inte komma någon problem, men problem kommer bli nu med Jennica. Kanske det är bättre om jag har chans att flytta på egen hand....jag vet inte. Det allt går inte ihop just nu när jag är bestämt att flytta härifrån.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0