17.april

Jag jobbade idag bara fem timmar och kom hem tog en timme promenad att bara tänka...och jag har kommit fram vad ska jag göra med mitt liv. Jag har tänkt så mycket om det nu sista tiden. Jag känner bara att jag passar inte in här, det är inte mitt hem. Jag har inte trivdes bra, det har gått tio år. Och nu vill ju träffa någon utanför och jag söker och hittar någon och det känns så bra och sen ingen som vill ge mig chans att träffas..,jag får inte mer söka någon kille , jag blir bara besviken jag blir sårad , och sen bara gråter efter de. Jag vill träffa någon utanför men just nu känner att det är fel. Börjat tänka nu att det kan vara bättre att jag flyttar själv och börjar nytt liv och sen kan träffa någon... 
Jag vet inte hur kan börja men tänkte börja plugga först , sen har jag tagit första steg. Men jag får inte glömma bort Jennica. ...
Jag mår så jävla dåligt just nu , skit jag saknar honom. Och nu tänker fråga honom en rak fråga jag vet inte vad kommer han att svara .... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0