1.aprill

Det är jobbigt just nu, för att behöver tid att tänka nu vad ska göra med honom. Jag skrev honom att jag behöver tid att tänka lite nu att vi kan höras nästa vecka. Det ä bättre att kan glömma bort honom kanske, det blir bara sex mellan oss. Han vet att jag har känslorna redan nu och det blir för mig jobbigare om det blir slut senare snart mellan oss. Jag vill ju träffa honom mer men känner att kan inte det. Jag vill hitta någon som vill mer seriöst förhållande. Det finns en kille men känns att han ä inte så mycket intresserad av mig men nu tänker börja pressa honom mer att få träffa honom. 
Jag ä trött att vara ensamma, vill bli kär igen, vara älskad av någon. Jag ä rädd om kommer träffa den andra killen nu och blir igen besviken. Om kommer träffa honom. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0