1.aprill

Jag är hemma idag, sjuk. Igår åkte till akuten, hade smärtorna men de hittade inga fel. Det kunde vara bara muskelvärk, var över sex timmar där. Idag skulle jobbat men skickade sms igår att kommer inte. Nu ä hemma och tar det lugnt. 
Jag tänkt så mycket på honom. Igår pratade med honom och han vill mig bara för kk. Men berättade att jag börjar få mer känslorna om vi kommer att träffas mer. Men sa att han vill träffa mig mer. Jag vet inte vad ska göra. Började jaga en annan kille redan nu, han ä lite försiktig , inte så aktiv att visa intresse men säger att vill träffas. Vem vet kanske kommer träffa honom och blir något med honom men vill inte hoppas för mycket just nu. Vill ta det lugnt men bättre att ses snart inte vänta för länge. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0