22.aprill

Det är onsdag och jag är ledig igen, missat två jobbdagarna. Nu börjar jag bli orolig mer hur klarar nästa månad. Allt lön går för lån. Men hoppas att får nu lite pengar av a kassa., men det räcker inte. Och då kommer skatt och betalar allt med dett mina räkningar. 
På fredag ska till hotell, provjobba. Vet inte hur det går.om de kommer erbjuda extrajobb då kommer säga direkt nej. I måndags sa de att erbjuder deltid, 75% av heltid. Det skulle passa bättre för mig , kommer klara bättre med det lön. Då blir det allt jobbigare under sommaren, ingen semester till mig eller till Jennica heller. 
Nästa vecka kommer jag kanske träffa denna kille. Jag hoppas inte nu för mycket och läst en boken och börjat lära mig lite mer. Mitt problem är att jag vill bekräftelse av killen. Det är alltid jag som kontaktar killen först. Med den kille har jag inte gjort så, väntade själv att han skulle skriva och det gjorde han. Och igår addade han mig som vän på FB. Det är en bra tecken. Vill inte göra mera fel om träffar någon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0