23.aprill

Sitter på soffa och kollar på tv, J sover nu. Nu är jag ensamma och vill bara gråta....jag vet inte är det därför att snart fyller år då är jag alltid ledsen. Saknar någon bredvid, saknar att krama någon, saknar närheten. Idag känns att börjar bli trött på en tjejkompis.hon håller så på att dejta på nätet, gå till nätdejta vad kostar, glöm yngre än jag killar osv. Jag orkar inte mer med henne, hon har sin kärlek och är ju svartsjuk lite. 
Nu har en sista kille kvar men börjar bli rädd lite att träffa honom. Jag är rädd att blir igen ledsen. Försökt hålla mig lite mer bakgrunden nu och låter honom ta först kontskt. Idag skrev han igen först och känns bra för mig. Tror att han är ockdå intresserad av mig nu. Tror inte att han skriver mer till mig, han var hos sina barn. Nu ä han kanske på väg hem. 
Jag hoppas vi kommer art träffas nästa vecka, 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0