26.aprill

Igår skickade meddelande till denna Kalmar killen och kanske kommer träffa honom när är där. Han frågade hur länge jag stannar, var stannar, om dotter följer mer. Han visade intresse. Snart ska J till märkestagning , efteråt vet vi inte vad ska göra. Kanske åker till Skärholmen, kanske inte. Nu har jag tänkt lite mer om det allt, om flytt och tänkte redan nu börja att fråga hur det går till. Måste börja ju söka till J skolan. Tänkte skicka ett mejl imorgon. Kollar runt redan nu bostäder. Måste börja tänka att flytta redan i augusti. Men allt hänger just nu, hur länge stannar att jobba kvar. Samtidigt måste börja spara pengar och söka någon som vill hyra min lägenhet. Det kommer bli nu 3-4 tuffa månader. Men det kommer bli bra , mest orolig för J . igår skickade sms till hennes pappa också. Nu vet han vad jag planerar, han har inte skrivit tillbaka inget just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0