29.aprill

Det är onsdag och mår sådär. Bråkat med M om dotter. Han godkänner inte flytt och jag har ingen annan val att ge upp. Jag orkar inte mer med honom. Skickade sms om sa rakt ut allt , allt vad  jag har gjort för honom och neka inte att det var allt tack för mig att du fick allt här. Jag är inte nöjd med mitt liv just nu o fortsätter att må dåligt tills han flyttar själv härifrån . Men jag tänker börja ansöka ensamvårdnad för dotter...,inte nu men snart när han har flyttat härifrån. 
Jag ska gå jogga snart och sen måste gå göra ny röntgen. Hoppas att det visar inget. 
Igår fick första present ...av jobbet och det var två biobiljetterna. Nu blir det bio snart. 
Igår pratade med Kalmar killen och han vill träffa mig när jag är där. Han skrev att vi kan ta en fika om jag inte bits. Sen började han prata att han behöver äta, mig och han äter mycket konstigt. Vad menade han med det? Bara skoj eller vill han ha mer än en fika. Nu vet i allafall att han vill träffa mig. Vet inte hur blir med jobbet. På måndag ska dit , vill inte gå och vara där för att då fyller jag år... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0