30.aprill

Ensamma hemma, har tråkigt, hatar att vara hemma ingen jobb. Igår skickade bara arga meddelande. Jag klarar inte mer att prata med honom, nu kommer skriva bara med sms. Jag hatar honom så mycket. Han skrev igår mig och blev så arg att skrev till J....han bara fattar inte hur illa har han gjort mig. Han ä dum i huvudet. 
Hämtar henne idag kl16 tiden redan. Sen ska till parken till brasa. Jag vill helst inte träffa ingen just nu, mår så himla dåligt. Om en vecka kan ta det lite lugnare några dagar kan lämna Stockholm och bara vara själv och njuta livet. Skriver inte till denna Stockholm killen, han skriver om han vill ses. Vet inte om vill träffa honom. Jag vill träffa mest denna Kalmar killen. Sist pratade med honom då kändes att han vill inte bara ta fika med mig. Men måste ses först och sen ser man om det klickar mellan oss. Jag ä lite rädd om det blir något mellan oss men vill inte börja hoppas för mycket heller. 
Nu ska städa lite hemma och måste tvätta håret också och tänkte färga igen imorgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0