6.april

Här sitter jag igen, är ledsen och vill bara gråta just nu. 
Snart lämnar J till sin pappa, då är jag ensamma hela veckan. Tänkte att kanske kan träffa honom men nu skrev han att han har nästa vecka sina barn. Han kan ses när han ä barnfri. Om kommer träffas då är det om två veckor . Det ä långt dit. Jag skrev att kanske kan fixa barnvakt men lite tidigt att börja planera redan nu. Vill vara helt säkert att kan träffa honom. Han svarar inget tillbaka, jag vet inte mer om han ä intresserad av att träffa mig eller bara leker med mig nu. Han visar inget intresse just nu, han skulle prata mer med mig om han ä intresserad av mig. Jag ä osäker nu om han vill ses eller bara skriver med mig. Jag vet inte. Jag skrev också att funderar att gå ur på badoo men kommer hålla mig kvar att ha kontakt med honom. Kanske kommer vänta med honom ca en vecka utan att skriver honom och sen börja prata igen. Jag ä intresserad av honom men han känns lite att hålla avstånd, kanske han ä rädd att öppna mer sig. Vet inte vad ska göra med honom. Jag vet inte vad ska göra med M killen, saknar honom så mycket just nu, vill helst glömma bort honom helt , jag vet inte . Jag vill träffa honom igen o snart men han vill ha bara mig för sex. Jag vill inte ...
Nu är J hos sin pappa och jag är ensamma. Jag börjar bli galen snart. Nu kom helt plötsligt en kille som hade pratat tidigare men han försvann och nu var han tillbaka. Såklart skrev honom och nu känns att även han vill träffa mig. Han söker någon seriöst och det gör jag med. Då har vi samma mål. Det börjar komma nu seriösa killar i mitt liv. Men har ju nu några killar samtidigt, det ä bättre att ha många bollar i luften. Men vem skulle träffa mest ...det känns att kille som började prata igen idag. Det känns bättre om kan hitta någon annan nu när måste glömma bort J...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0