8.april

Det är onsdag och jag är hemma. Fick huvudvärk imorse men nu blivit bättre. Jag ska hämta J idag och lämnar henne själv imorgon. Ska hämta hennes mobilen hos pappa. 
Jag skrev till min Malmö vän , jag vill träffa honom men kan inte. Jag vill kontakt kvar med honom men vet inte om han vill. Skriver med honom....
Jag börjar bli mer o mer bli intresserad av en annan kille nu som bor i Kalmar...kanske kommer träffa honom vet inte. Vill ju träffa honom. Han ä trevlig och söker någon för seriöst som jag. 
Måste skriva lista och handla snart, räknar pengar och det blir minus 5000 den månade nu. 
Jag kommer vara bara vänner med J nu, det är bättre än ingenting. Nu måste gå vidare och blir mer o mer intresserad av denna kalmar kille, och vet när ä han född och att han bor ensamma. Han visar också intresse . Jag vill inte börja igen att hoppas för mycket på honom nu. Tar det en dag i taget. Tror att han ä också lite försiktig och kanske blyg. Vi båda har samma mål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0