29.augusti

Jag har inte hunnit skriva nu här men vi har flyttat nu och trivs bra här. Äntligen har vi hittat nya vänner och känns att vi är hemma här. Just nu mår inte så bra. Det händer för mycket nu nästa vecka, flyttar till lägenhet, tjejmilen osv. Nu är jag tillbaka på HP, en ny tjejkompis smittade mig och såg att min Kalmarvän var där. Han söker fortfarande någon, men nu är han borta där. Jag hittade en ny kille där som jag blev intresserad av och även han blev intresserad av, vi pratade lite att träffas nu nästa helg. Inte hundra % men men. Nu har han helt plötsligt borta, 4 dagar har han inte varit där. Det känns lite konstigt , jag började igen att hoppas att hittat någon. Vi hade kontakt redan ca ett år sen, och han minns mig och nu helt plötsligt hittade honom. Jag vet inte hur mycket kan lite på honom, jag ä rädd att han bara leker med mig , jag ä rädd att träffa honom. Kanske kommer han igen försvinna, han bor i Stockholm... Jag vet bara att han tror att han har sina barn hos honom denna helg när är i Stockholm. Jag ä rädd att han försvann nu på HP. Jag är in o ut hela tiden. Kanske är han bara utomlands, han är ultralöpare. Jag bara kollar hela tiden om han har läst mitt meddelande, men han har inte läst. Jag vill inte skriva igen honom, vill vänta att han skriver något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0