10.dets

Igår pratade vi med öppet kort, nu har han erkänt hur han känner. Han sa att han är osäker med mig, han har inte än så starka känslorna. Vissa stunder han känner något med mig, och vissa stunder känner bara vänskap. Samt berättade han att har tänkt mycket på mig sista vecka, hur det blir i framtiden. Han har sitt hus, de kommer ta tid för honom om han kommer sälja sitt hus att flytta till mig. Allt är öppet mellan oss, vi tar det lugnt och se hur det kommer att bli. Vi pratade även att ses nu när J är inte här hos mig. Han sa att han vill ju ses oftare men kan inte åka för ofta till mig, Jag vet inte hur kommer det bli, det blir svårt om man kan inte ses när man känner för det. Kanske blir det för jobbigt för båda att börja pendla mellan varandra. Men nu har vi pratat med varandra hur vi känner. Han sa också att det känns lättare nu när han förklarade hur han känner. idag skrev honom lite, han svarade att Lisa är som en liten barn att håller mig vaken. önskade mig ha en bra dag, att han kommer hem sent. Skrev också att ha en bra dag på jobbet och en trevlig kväll på julbord, puss och kram. Kommer han svara samma eller inte. Nu måste börja fixa mig, dags att gå till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0