11.detsember

Det är fredag och jag hade sista dagen på praktik. Vissa barn kom och kramade mig, jag trodde inte att någon kommer sakna mig. Jag fick praktik godkänd, känns bättre nu. Men den känsla kommer igen om jag ska fortsätta, kommer det bli så. Eller släppa allt och börja jobba, hitta jobb. Det betyder att måste flytta först härifrån. 
Jag tänker på honom hela tiden, hur kommer det bli med honom , jag är rädd att han kommer snart säga att det kommer inte bli något mellan oss. Jag är så rädd att det händer igen med mig. Jag vill ju att det blir något mellan oss, men när han sa att han är mellan vänskap och kärlek då blev jag besviken och nu är jag mer orolig för det. Saknaden är bara så stor, tror inte att han kan komma hit i helgen. Vi skriver lite idag, han varit ute och handlat julklappar. Skojade med honom att glöm inte julklapp till mig, han sa vi ska får se vad blir det. Sen pratade lite om vi kan ses efter jul, han sa att kanske kan ses mellan dagarna. Jag är kär i honom, det vet han säker själv nu. Ikväll tände lite ljus och drack lite glögg, om han skulle varit här bara. Jag vill inte skriva honom hur mycket saknar honom. Vill bara gråta igen...det är så jobbigt med allt just nu. Jag har inte än börjat skriva, jag vet inte hur kommer klara att skriva det nu. Vill gå till sängen och bara somna...i djupt sömn... Nu kommer gråtattack 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0