13.dets

Söndag...trött... Det är hemtentamen som jag försöker skriva. Igår började skriva och har kvar en till sida. Det är det jobbigaste som jag skriver nu. Jag vet inte om kommer bli godkänt den, känns att jag är fel ute. Men vill skicka in i rätt tid bara. Tiden går för snabbt. Om en vecka kommer jag sitta på bussen på väg tillbaka hem. Om en vecka kommer Jennica åka bort. En månad utan henne det kommer vara så tomt och ensamt att fira jul utan henne, det är inte så kul. Jag hoppas att kan träffa honom efter jul, vi pratat om det. Han sa att han kommer jobba mellandagarna. Vi pratar som vanligt. Det känns så svårt med honom just nu. Tänker på honom som vanligt, men rädd att det blir inget mellan oss. Han är inte redo att ha en förhållande med mig. Vi pratar med varandra öppet om allt nu. Nu ska fortsätta att skriva. Vill sova snart, vill inte vara uppe så länge. Kunde inte sova inget i natten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0