14.dets

Jag är ledsen, besviken, sårad, vill bara gråta. Det är jobbigt period, känner jag. Nu skulle jag behöva honom nära mig, saknar honom, vill bara hålla om honom, kramas och kyssas. Efter det vi hade pratat känner jag mer orolig med honom. Tänker hela tiden om vi kommer inte bli ihop, om han kommer säga att han får inte samma känslorna med mig. Mina känslorna är äkta, jag skriver honom att tänker på honom men han svarar inte tillbaka. Det måste jag sluta att göra. Jag skrev honom att skulle vilja där hos honom och tagit hand om dig, skrev också att saknar dig. Han vet hur jag känner, det gör så ont att veta att han är osäker med mig. Jag har varit så lycklig den månad och är rädd varje dag som går, tänker om han kommer skriva mig, tänk om han tar bort mig som vän... Jag bara väntar att han skulle skriva mig. Han skrev sist att han ä inte pigg och går hem tidigare o stannar hemma imorgon. 
Jag önskar just nu bara en sak, att få bekräftelse att han har känslorna med mig. Måste sluta att tänka så...
Jag skriver lite med honom men känner att det går in i sanden allt med honom. Han ska ta ett bad, jag skrev honom nu att saknar honom och känner att han börjar försvinna... Jag vet inte vad kommer han svara på det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0