15.detsember

Det är en så jobbigt period just nu. Särskild med honom. Han är fortfarande sjuk och skriver inte så ofta tillbaka. Så att började skriva igår med den Daniel och berättade om situationen. Han förstod i början att det ä slut mellan oss, frågade om jag flyttade här nere och sen frågade om jag vill ta fika någon gång. Tänkte vad är det, vill han träffa mig. Sen pratade om honom och han tyckte att jag är lite för snabb med honom. Att måste ge tid till honom. Sen skrev att vi kan vänta med fika. Slutligen skrev även " kram". Jag vet inte men började känna lite som att han är intresserad av mig. Ibland tänker jag på honom. Jag måste få tid med J först. 
Nu skrev honom att jag har tagit en svårt beslut om mina studier, att har tänkt så mycket på det. Inget annat, nu vill att han frågar själv vad jag har beslutat. Vet inte när han skriver tillbaka. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0