16.detsember

Det är onsdag och känner mig ganska seg i huvudet. Jag måste börja skriva men det är så svårt om jag tänker på något annat nu. Det är såhär nu att jag söker ny bostad, jag vill flytta härifrån på riktigt. Det går inte. Jag har tagit beslut som kommer förändra mitt liv rejält nu. Jag kommer inte fortsätta mina studier. Så fort har jag hittat ny lägenheten kommer söka jobb och sen kan lämna mina studier. Jag pratade med honom också det, han försöker ju peppa mig att jag kommer hitta bostad, och allt går bra. Jag känner länge det att jag kommer inte klara att jobba med det i framtiden. Barnen är för jobbiga för mig. Jag försöker göra allt vad kan att fortsätta den tid jag har kvar. Idag pratade med honom, om det allt att jag är rädd för allt att jag kommer ge upp allt , att kommer bli utan bostad och att dotter kommer flytta till pappa. och sen ploppade ut det , att skulle haft andra barnet, nu vet han om det. Jag ville säga det när vi skulle varit tillsammans, men pratade inte allt just nu. Snart går och hämtar J. Jag måste lämna in hennes ledighetsansökan, vet inte om hon får ledigt, jag r så sent ute med det nu. För några dagar sen pratade med D, den andra killen, och börjar tänka på honom istället. Jag vet inte varför det. Men det är så. I natten drömde om honom, jag får inte göra det. Det är fel med allt. Nu måste börja skriva min texten, men det är så svårt igen som vanligt, och imorgon läsa den inför andra, ca 5 studenter. Det är så svårt, jag vet inte om klarar det , men gör min bästa. Läste boken nu och måste analysera det nu.
Nu är det kvällen och sitter här. Idag hann börja skriva texten men måste skriva med de begrepp och analysera. 
Det kan göra när är klar med tvättstuga. 
Började söka lägenheter idag. Hoppas att hittar snart. Jag vill flytta. Han vet vad jag har beslutat och kanske börjar inse att han kommer inte behöva vänta mig så länge. Vet inte hur det ser ut om månaderna. Kanske är vi inte ihop och glömt. 
Jag har annan stora problem som jag måste fixa nu, det kan inte jag vänta mer. Jag måste gå till tandläkare och fixa mina tänderna. De kommer kosta pengar och vet inte om kam fixa de. Men sista dagarna har jag ganska ut, vid de tänderna som har lösa redan. Skit jag hatar det att nu måste betala till tandläkare. Jag måste fixa de, nu har inte varit hos tandläkare ca tre år. Jag måste ringa och boka tid. Det går inte mer att vänta. Imorgon eller på fredag kommer jag ringa. 
På fredag åker vi, kan inte fatta att redan åker hon bort. Jag kommer sakna henne så mycket. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0