17.detsember

Det är torsdag. Jag klarade seminarium o blev godkänd, tror jag. Varit ute o fixat lite sakerna. Jennica packar väska, måste också packa lite. Idag pratade lite med honom, han skrev bara hur synd han har att jag ä ensamma. Sist sa att skulle varit i Stockholm men hade två praktikdagarna. Frågade redan vad kostar bussbiljetterna. Blev rädd att han vill ge pengar nu, men nej. Nu gick han till en kompis o sa att hörs kanske senare. Idag skrev han själv först. Jag ville inte skriva. Saknar honom så mycket, det har gått två veckor vi sågs senast. Men snart kommer jag träffa honom igen och sen ä vi själva. Äntligen kan vi vara själva utan att Jennica är nära. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0