21.detsember

Det ä måndag o Lisa är tillbaka, somnade i min famn. 
Igår kom jag hem o när var hemma började tårarna bara rinna. Jag är ensamma, ingen luft av Jennica. Saknar henne så mycket. Tänker hela tiden hur går det med henne och särskilt nu när x har sin flickvän med, vad pratar de om mig hur dålig mamma o fru jag var. Tankarna snurrar i huvudet. Nu ä jag utanför o känner att hon tar min plats. Ibland är jag bara avundsjuk . ...
Igår kväll skrev med honom igen o tog upp igen om oss. Han vill träffa mig att känna nu hur det känns. Jag skrev honom direkt att om du ä säker redan nu att vi blir inte ihop bara sa, men han sa att han vill träffa mig o känna hur det känns. Jag vet inte hur ska göra med honom, vill inte slösa bort min tid mer. Jag är för snabb men man ser ibörjan redan om man vill fortsätta eller inte. Men är rädd att han gör mig besviken. Vi har kommit redan så långt o jag har starka känslorna med honom o saknar honom så mycket. Jag skrev honom om det hur jag känner. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0