22.detsember

Jag känner mig så ledsen just nu. Det känns så jobbigt just nu. Att vara ensamma, jag trodde att kan hitta någon att fira med. Jag hittade någon men skulle träffat honom lite tidigare. Just nu försöker undvika honom men kan inte. Igår kväll tänkte inte skriva honom, han var hos några vänner på julbord. Han kom hem och skrev själv till mig. Om han skulle inte bryde om mig alls då skulle han inte skrivit. Han önskade godnatt och puss . Allt ä inte borta än, hoppas att vi kan ses under helgen. Om han kommer hit. Vill träffa honom snart. Idag ska gå till stan och köper egen julklapp som hade önskat. Present till honom, ska inte köpa nu, jag har en liten present bara. Den andra måste vänta. 
Jag har hela dagen varit så ledsen och tårarna bara rinner....har pratat med honom lite då och då. Det känns så konstigt när tänker på honom om jag gör rätt val. Sista tiden har jag börjat tänka på den D, jag vet inte varför. Jag vet inte vad händer med mig. Jag ä osäker med honom, tänker mer o mer för allt just nu. Hur jag gör nu när jag har kontaktat D o pratat med honom. Varför ville han ta fika, han kan inte väl tänka att börja dejta mig. Jag vet inte hur ska göra, nu tänker jag ge honom chans att visa vad han känner om han kommer inte att visa intresse att ses nu innan nyår kommer jag säga honom att vi kan vara vänner då. Och då kan väl ta den fika med D. Det ä så jobbigt period just nu 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0