23.detsember

Det ä onsdag o imorgon ä det julafton. Nu känns det jobbigare o jobbigare att vara ensamma. Jag har hoppats att den jul kommer jag inte vara ensamma. Men det är jag. Jag hatar mig själv så mycket  , jag vet inte varför. Ville inte vara ensamma, om bara han skulle vara med mig om bara vi skulle varit ihop. Men det är vi inte. Kanske kommer han hit under helg, vet inte, vill inte själv börja prata eller fråga. Han kan själv tänka och komma på det.. Om vi skulle ses och prata med varandra med öppet  kort. Och nu tänker även på D, jag vet inte varför. Kanske är det han som jag måste dejta istället...varför tänker på honom....gråter igen. Det är så svårt. Jag hatar att fira jul ensamma och vill inte se FB alla glada bilderna och inlägg...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0