24.detsember

Det är julafton och sitter på soffan med tända ljus och grät...igen. 
Imorse sprang och han önskade mig först " Gud jul", skrev tillbaka. Nu på kvällen skrev honom, han läste inte ...nu raderade de två meddelande och skrev" förlåt om jag stör dig" 
Jag har tänkt idag så mycket på oss och nu är det jag som börjar känna osäker om det är rätt, har jag de riktiga känslorna. Just nu säger min magkänsla  att han ä inte för mig ... Jag tänker på J, skrev honom " Gud jul", bilden o sist " saknar dig" han läser inte nu den. Jag vet inte varför tänker o saknar just honom. Vad ä det med mig. Är jag kär i honom nu. Vi kan inte bli ihop med honom, det går inte. Det ä något med honom, varför tänker på honom. Det går inte över, det tar inte slut. Jag kommer inte kunna glömma bort honom. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0