25.dets

Nu sitter jag här och måste börja plugga på riktigt. Jag fick godkänd min didaktisk analys, var helt säker att blir underkänd. 
Igår svarade han när han kom hem, vi prata lite. Vi har inte bestämt än om vi kommer att ses nu eller inte nu. Han ska idag till några vänner, han berättade. Jag tänkte om han kommer hit och kanske kan hjälpa mig att köra hem grejerna som tänkte köpa på Ikea. Jag har inte frågat honom om det än. Men skulle behöva några bokhyllor att köpa. Jag pratade med honom lite nu på kvällen. Han har inte planerat något än och kanske kommer han hit under helgen nu. Hans kompis kom dit och fick inte prata så mycket nu, kan prata lite senare med honom. Känner lite bättre att har pratat med honom lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0