26.detsember

Han försvann igår, han hade en vän på besök. Nu skrev han att det blev inte mycket öl igår o han sov länge idag. Jag frågade honom nu hur han känner om han orkar att köra hit idag men han svarar inte, säkert att fixa hemma något. Själv håller jag på att tvätta, snart är jag klar. Om han skulle komma nu idag skulle åkt till Ikea redan nu. Men tror inte att vi hinner nu idag, hoppas att han kommer senare ikväll. Jag vill träffa honom och vara med honom o prata med honom. Men om han kommer då försöker jag hålla avstånd av honom. Jag känner att det känns inte rätt om jag kommer närma honom, vill att han känner likadant. Orkar inte att vänta när han svarar. Kanske han somnade om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0