28.detsember

Ny vecka, snart ska till bibblan. Jag kan inte göra hemma inget. Några timmar kan vara där och läsa lite o skriva. 
Igår pratade på FB med D, han vill träffa mig o lära känna mig men skrev också att han inte har stora förväntningar. Och redan på onsdag kan vi ses. Men han frågade redan min adress, blev rädd att han vill komma hem till mig ...frågade honom hur menade han nu på onsdag om han tänker komma hem till mig. Sen sa att han hör av sig senare att han ska träffa en vän. Men han skrev inte tillbaka. Säkert var hemma sent o ville inte väcka mig. Men nu väntar som galning att han svarar. Men får inte skriva honom. Försöker hålla borta annars tror han att har för bråttom att ses. Nu ä det hans tur att skriva. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0