29.dets

Det är tisdag och ska iväg snart igen. Till bibblan. Det ä så jobbigt att skriva texten. 
Tänker på honom nu så himla mycket, det känns att han är lite seriös med mig. Igår skrev ungefär att det ä så trygg att gå bredvid dig och din kropp det pratar inte jag om...han fattade säkert vad menade o svarade att jag är go och sen skickade läpparna. Efter det skrev inte mer. Redan imorgon kommer vi att ses. Jag vet inte hur det går till, jag ä rädd att träffa honom om jag kommer igen att få de känslorna jag känner ganska snabbt de känslorna. Men är bara vänner med honom. Vi båda måste ju känna likadant nu att vill lära känna varandra. Jag vill inte helst tänka för mycket för honom. Men gör det redan nu. Imorgon när kommer hem då vet bättre hur känner . Om vi kommer att ses igen eller inte. 
Nu är det kvällen och började gråta igen. Lite vi pratade idag. Han kommer hit imorgon o parkerar bilen hemma hos mig( liten tecken att han vill kanske ha sex). Jag tänker på honom , kan inte sluta att tänka på honom. Idag kom sladden som Jobas skickade, jag skrev honom och tackade. Nu kan inte mer att skriva med honom, jag klarar inte. Det ä så jobbigt. Saknar honom samtidigt och tänker på någon annan. Hur kommer jag ur härifrån nu. Nu måste lyssna bara min magkänsla. Jag måste sluta drömma om honom nu, vi har inte träffats än. Allt ä möjligt med honom. Men alltid blir det inte som jag önskar. Livet ä så orättvis ibland bara. Bara att vänta när onsdag är över då vet jag bättre vad händer med honom. Men det känns att det blir vänskap i allafall. Samtidigt när han skrev att han inte har stora förväntningar och sen skriva att vill lära känna mig. Hur sjutton ska man tolka det. Ah måste sluta att tänka på honom nu. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0