2.dets

Tiden går så snabbt, snart är praktik slut. Igår ville bara gråta bara, några timmar innan skulle gått hem. Kände mig ingenting bara, fick höra sakerna som jag är dum i huvudet. Att klarar inte det som behövs. Fortfarande har det känsla, att kommer bita ihop helt. Idag var jag utan handledare, klarade mig fint ju. Nu är jag helt slut. Imorgon kommer göra min aktivitet nu och det ska filmas. Igår kände att det gick inte bra. Jag är rädd att klarar inte min praktiken och det blev för mycket. Hur ska gå vidare`? Han kom hit igår, jag hade saknat honom så mycket. Men vill ju att han ska visa mer det att han tänker på mig eller saknar, det är nästan alltid jag som säger det först. Ikväll kom hans kompis dit och ska sova över där. Jag har känslorna med honom , men är så rädd att de räcker inte för honom. Om vi kan bara vara utan J, så blir det kanske annorlunda. I söndags svarade D, kille som hade kontakt på HP. Vi pratade lite, han är singel för tre månader sen, han var ihop med någon ca ett år. Jag berättade honom att dejtar någon, och han känner någon som känner min "kille". Han frågade den kompis om min "kille " dejtar någon, men fick svar att tror inte. Han vet om honom och håller tummarna för mig att det ska bli något. Men jag ville träffa honom så mycket när jag flyttade hit men hittade inte honom och nu träffade min J och nu kom han ut igen. Måste bara känna efter om jag är hundra % kär i honom. Jag vet inte själv, jag har känslorna, men det saknas något med honom. Samt är jag rädd att han kommer hitta någon annan. Det är så jobbigt. Det händer sakerna i mitt liv. Jag känner mig trygg med honom, jag gillar honom, vill mer att han visar vad han känner. Vill att han kommer krama mig först. Nu måste jobba lite vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0