31.detsember

Nu tog fram alla böckerna som tänkte läsa idag. Jag måste skriva klart rapport nu. Det finns inga mer ursäkt. 
Idag skrev på min FB, hur var mitt år och önskade gott nytt år och med bild som tog igår. Jag tänkte länge om ska lägga upp den bild. Det som ville visa med det att jag ä lycklig över det mest att flyttade hit och har hittat hem. Mina vänner trycker gilla knappen och vissa önskar " gott nytt år". Det som jag önskade mest var det om Daniel kommer också gilla det ...och han gjorde det och sa också " gott nytt år". Just nu betydde det mycket för mig. Jag behövde det att se att han har inte helt glömt bort mig. Nu tar det lugnare men fortfarande det gör ont. Men måste ta honom lugnt och om vill att det skulle bli med honom något då måste vara mycket försiktig att inte vara för på om kommer skriva honom. Tänker på honom. Nu försöker igen stänga av mobilen och inte kolla FB. Jag fick det som jag väntade. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0