4.dets

Idag är det fredag och kommer vara ensamma på praktik. Min handledare har blivit sjuk och kan inte komma idag. 
Det går säkert bra men känner mig otrygg lite. Men måste ta mer plats. Sen skulle slutat redan kl16 och nu vet inte om jag kan sluta kl16. Ikväll åker vi att hämta vår kattunge. Jag beställde i början av veckan grejerna som skulle komma bakom dörren, trodde att igår kommer men var ingen paket. Nu hoppas att det kommer idag när J kommer hem efter mellanmål. 
Försökte igår att inte skriva honom först och han skrev först. Han leker inte med mig han är seriös med mig. Det måste vara så nu. Tänker på honom mycket. Saknar honom mycket. Igår påminde honom att för en månad sen träffades vi. Jag minns den eftermiddagen, minns när vi träffades, minns den blick när han såg mig. Jag minns när han sa att han vill träffas igen. Jag ä kär i honom. 
Snart ska gå, måste ta ut pengar ut. Vet inte om hinner sen, men måste gå handla också. Min väska kommer inte vara låst , kanske bättre att ta efter praktik ut. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0